Reacties DM dag 10 maart 2011

‘Tijdens het seminar maakte Miquel Wijngaards pijnlijk duidelijk hoe naïef zorginstellingen zijn die nog steeds denken: ‘Wij hebben geen marketing nodig. Onze klanten komen zó wel.’
Peter Pels liet zien hoe het Flevoziekenhuis zich hier wél om bekommert, en onder andere Twitter gebruikt om klanttevredenheid te monitoren.
Marcel Steenhuis (TNT) gaf tijdens zijn presentatie uiterst praktische tips voor effectieve DM campagnes. Nuttig, ook – of: juist – voor zorgverleners!’

Janneke Budding






Gezonde Marketing was bijzonder. De diversiteit aan presentaties was zeer goed.

Deze zetten aan tot nadenken over zaken die zo vanzelfsprekend lijken te zijn.

Bijzonder om tijdens het seminar te horen dat het merendeel van de zorginstellingen “het vergroten van de klanttevredenheid” op nr. 1 in hun marketingspeerpunten top 3 heeft staan. Op nr. 16 staat pas het werven van nieuwe klanten! Mooi om te zien dat het Flevoziekenhuis met behulp van de juiste marketingstrategie zo’n grote stap voorwaarts heeft gemaakt. Zulke verhalen inspireren!

Verfrissend waren de tips die we van Marcel Steenhuis van TNT kregen om het effect van een mailing te vergroten, een echte eye-opener.

Ik ging met een hoofd vol ideeën naar huis.

Dank voor de prettige ontvangst en goede organisatie.

Martine Venderbosch – Ozon Oogkliniek en Oogplein

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *